Bel:026-3235874
  • Follow Facebook
  • Follow twitter
  • follow linkedin

Klachten

Klachtenprocedure van Ketelplan.nl

Wij willen u altijd goed en snel van dienst zijn, daarvoor doen wij onze uiterste best. Verloopt onze dienstverlening niet helemaal zoals u wenst? Dan gaan wij samen met u zoeken naar een bevredigende oplossing.

Wat doet Ketelplan.nl met uw klacht?
Natuurlijk willen wij dat u tevreden bent over ons. Wij zullen er ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Uw klacht is voor ons de aanleiding om na te gaan of en hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zullen altijd binnen een week reageren op uw klacht.

Waar kunt u terecht?
U kunt ons op verschillende manieren laten weten dat u niet tevreden bent.   

Telefonisch
U kunt altijd contact opnemen met de directie van Ketelplan.nl. In een persoonlijk gesprek kunnen uw problemen snel en adequaat worden opgelost. Ons nummer is 026-3235874.

Schriftelijk
U kunt uw klacht schriftelijk indienen bij Ketelplan.nl, Geldersehoek 2A, 6851 DW te Huissen. Of via email:
info@ketelplan.nl.

Bent u nog niet tevreden, na de door ons geboden oplossing?
De ervaring leert dat de meeste klachten naar volle tevredenheid worden opgelost door ons. Mochten wij er samen niet uitkomen, dan kunt u met uw klacht terecht bij het de Geschillencommissie Installerende Bedrijven.

Deze commissie behandelt klachten van consumenten tegen installerende bedrijven. Dit zijn bedrijven die in uw woning zorgen voor de aanleg, reparatie en het onderhoud van bijvoorbeeld uw verwarming, de waterleiding of de elektriciteit.

Wij hanteren onze Algemene Voorwaarden, deze kunt u HIER downloaden. 

Bent u juist erg tevreden over Ketelplan.nl ? Schrijf in ons gastenboek

Dat horen we natuurlijk het liefst en we zouden het zeer op prijs stellen als u uw omgeving, kennissen en collega's  op de hoogte brengt van de snelle werkwijze en gunstige prijzen van Ketelplan.nl. Wij streven naar 100% tevreden klanten. Wij kunnen u (na installatie) vragen een evaluatieformulier in te vullen om onze dienstverlening op een hoog peil te houden. Wij vragen uw medewerking hiervoor. Voor een spontane mail maken we graag ruimte vrij op onze website.

Een tevreden klant is onze beste ambassadeur!